توسعه خرده فروشی در بیمه دی
به گزارش ما و شما، پس از بازنگری راهبردی در سال ۱۴۰۱ چشم انداز بیمه دی تا افق زمانی سال ۱۴۰۳ ارزش آفرینی پایدار، تجربه خوشایند مشتریان و شبکه فروش تعیین شده است. همچنین اهداف بیمه دی برای حفظ حداقل ۲ درصد بازار و ایجاد پرتفویی با حداقل ۸۰ درصد خرده فروشی و ۱۰ درصد بیمههای زندگی، افزایش سالانه ۲۰ درصد نمایندگی ها، افزایش ماندگاری مشتریان با ارزش سالانه به میزان ۱۰ درصد و کاهش هزینههای اداری و عمومی به میزان کمتر از میانگین شرکتهای بیمه خصوصی تعیین گردیده است.
این شرکت در راستای راهبرد توسعه خرده فروشی در سال جدید به دنبال افزایش فروش و سهم بازار در تعدادی از رشتههای بیمهای با رعایت مدیریت ریسک است.
۱. در رشته ثالث و رشته بدنه با توجه به افزایش تورم و رشد ارزش خودروها به دنبال توسعه سهم بازار با رعایت کنترل ضریب سختی میباشد.
۲. در رشته زندگی، سیاست شرکت افزایش سهم بازار با توسعه شبکه فروش و تمرکز بر خرده فروشی است.
۳. در رشتههای مهندسی و نفت انرژی سیاست بیمه دی حفظ سهم بازار از طریق مشارکتهای کنسرسیومی است.
۴. در رشته آتش سوزی و مسئولیت سیاست بیمه دی حفظ سهم بازار میباشد.
بیمه دی براساس نظام برنامه ریزی و بررسی عملکردها برنامههای عملیاتی فوق را پایش نموده و اجرای همه جانبه آن را پیگیری مینماید ت به اهداف مورد نظر خود دست یابد
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰